iHOUSE، نمونه اولیه خانه آینده
نوشته شده توسط : جعفری

اندازه فونت چاپ
با توجه به اینکه نوسازی بر روی: • 2 دیگ جدید تاثیر می گذارد. • 2 عدد پمپ گردش آب دیگ نو (با دور متغیر). • کنترل بویلر و لوازم جانبی آبشار. • کنتورهای انرژی. • دودکش ها. با اعمال نرخ مصرف گاز تاسیسات به صرفه جویی به دست آمده، استهلاک بازسازی دیگ بخار حدودا خواهد بود. 2-2.5 سال به همین ترتیب، و به روشی بسیار ساده و اقتصادی، کل نصب جدید را می توان از راه دور با افزودن یک کنترلر وب سرور و اتصال به اینترنت، امکان تغییر نقاط تنظیم، رکورد مقادیر مورد نظر، اعلان های هشدار و غیره یا از طریق Modbus مدیریت و تأیید کرد. ارتباط RTU در نتیجه یک سرمایه گذاری با بازده اقتصادی کوتاه و با افزایش راندمان نصب، تقریباً 80 تن انتشار CO2 در محیط زیست کاهش می یابد. اکتبر در غرفه 1 نمایشگاه بارسلونا-مونجویک شرکت خانه هوشمند

 

PRO31 مقاله 10 عکس 1

 

این یک نقطه ملاقات برای نوآوری، آموزش و ایجاد کسب و کار برای همه متخصصان این بخش بود که نشان می داد خانه های آینده با همه عناصر دیجیتالی شدن، پایداری و بهره وری انرژی و همچنین سایر گرایش ها چگونه خواهند بود. بخش نصب

در EFINTEC، به شرکت کنندگان نشان داده شد که نمونه اولیه خانه آینده چیست: iHOUSE. iHOUSE، پروژه‌ای که توسط موسسه انرژی کاتالونیا (ICAEN) حمایت می‌شود، ساختار و عملکرد امکاناتی را که خانه‌ها و ساختمان‌ها باید در آینده نزدیک داشته باشند به شرکت‌کنندگان نشان داد.

به عنوان مسئول پروژه، من این فرصت را داشتم تا عناصر مختلفی را که iHOUSE را تشکیل می‌دهند در محل ارائه دهم: یک خانه خودکفا، با انرژی‌های تجدیدپذیر مختلف با تجهیزات فتوولتائیک و حرارتی، باتری‌هایی برای ذخیره‌سازی برق، و با امکانات به هم پیوسته ای که به خانه اجازه می دهد با ساختمان های مجاور ارتباط برقرار کند.

در عین حال، iHOUSE همچنین دارای یک نقطه شارژ برای وسایل نقلیه الکتریکی و همچنین سیستم های امنیتی تجدید هوا و نظارت تصویری است، همه آنها سیستم هایی هستند که تا چند سال دیگر در هر خانه ای مانند یک وسیله دیگر خواهیم دید. یکی دیگر از اجزای مهمی که برای تضمین بهره وری انرژی خانه در معرض دید قرار گرفت، پانل های عایق حرارتی هستند که اجازه می دهند تقاضای انرژی برای تهویه مطبوع، که نشان دهنده مصرف انرژی اصلی خانه است، به میزان قابل توجهی کاهش یابد. هوشمند سازی خانه

علاوه بر مداخلاتم، در نمایشگاه ها سازندگان مختلفی که با راه حل  های خود شرکت کردند، همراهی کردند تا خصوصیات خاص اجزای آنها را با جزئیات بیشتر نشان دهم و همچنین شرکت ELECTROFLUXE که پروژه اجرایی و نصب را انجام داده است. شرکت های مختلف شرکت کننده عبارت بودند از:

آبورا سولار. پنل های خورشیدی فتوولتائیک، برای خود مصرفی با سیستم هیبریدی که انرژی خورشیدی را نیز تولید می کند.
هاگر. سیستم کنترل اتوماسیون خانگی بی‌سیم با کمک تلفن هوشمند و تابلوی توزیع برق و مکانیزم‌ها.
سیرکتور. نقطه شارژ EV
دایکین. تجهیزات هوا گرمایی برای تهویه مطبوع و تولید DHW.
LED های C4. سیستم روشنایی هوشمند
پلانا فابرگا. سیستم نظارت تصویری محیطی
پشم سنگ. پانل های عایق حرارتی برای کاهش تقاضای انرژی.
سولر و پالائو سیستم احیای هوای هوشمند
سونن. باتری هایی برای ذخیره برق تولید شده توسط تجهیزات خورشیدی فتوولتائیک که حداکثر ظرفیت خودکفایی را به خانه می دهد.

PRO31 مقاله 10 عکس 3

 

iHOUSE، خانه ای از آینده که در حال حاضر وجود دارد

چرا ما iHOUSE را به عنوان خانه آینده تعریف می کنیم. شایان ذکر است که تفاوت اساسی بین خانه هوشمند یا متصل و اتوماسیون خانگی وجود دارد، دو مفهومی که معمولاً اشتباه گرفته می شوند، ارزش دارد.

تفاوت اساسی در توانایی دورکاری با خانه هوشمند نهفته است. خانه اتوماسیون خانگی به شما امکان می دهد وظایف را خودکار کنید، اما خانه هوشمند یک قدم جلوتر می رود و به شما امکان دسترسی از راه دور را نیز می دهد.

بنابراین، می‌توان گفت که تعریف خانه هوشمند، خانه‌ای است که با دستگاه‌های هوشمندی ارائه می‌شود که اجازه می‌دهد وظایف به صورت خودکار و از راه دور از یک دستگاه تلفن همراه کنترل شوند.

این یک تعریف بسیار کلی و اساسی است به طوری که همه ما مفهوم را ساده و واضح درک می کنیم.

در این مورد، iHOUSE یک نمونه اولیه مسکن است که از طریق تجهیزات و سیستم‌ها و یکپارچه‌سازی تکنولوژیکی بین آن‌ها، عملکردها و خدماتی را به ساکنان خود ارائه می‌دهد که باعث تسهیل در نگهداری خانه، افزایش امنیت، افزایش راحتی و بهبود ارتباطات، صرفه‌جویی در مصرف انرژی، هزینه‌ها و... زمان، و اشکال جدیدی از اوقات فراغت و غیره را به ما ارائه می دهد





:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: